Joker

新浪微博 @两杆儿大烟枪
#渣文存放处
Song 2 - Blur

MichelleNY:

woo hoo!!!

非常的讽刺的一首歌。本来是金牙随便写出来迎合美国市场+讽刺美国的grunge风潮的。结果老美可喜欢了。天天在那儿“woo hoo!”


不过。。。真的很好听啊。。。 这个仿grunge风仿得可像了,完全抓住了精髓啊哈哈哈。


Song 2 - Blur

i got my head checked
我的脑子里

by a jumbo jet
有飞机经过

it wasn't easy
那可真不容易

but nothing is no
没有什么容易的,没有的!

woo hoo
喔吼!

when i feel heavy metal
我听着重金属

woo hoo
喔吼!

and i'm pins and i'm needles
我就无法安坐

woo hoo
喔吼!

well i lie and i'm easy
哈,我说谎了。我一切随意

all of the time
一直如此啊

but i'm never sure why
但我却无法得知

i need you
为何我需要你

pleased to meet you
见到你会愉悦

i got my head done
我一直沉默

when i was young
从小如此

it's not my problem
那不是我的错

it's not my problem
那不是我的崔哦

woo hoo
喔吼!

when i feel heavy metal

woo hoo
喔吼!

and i'm pins and i'm needles
我就无法安坐

woo hoo
喔吼!

well i lie and i'm easy
哈,我说谎了。我一切随意

all of the time
一直如此

but i'm never sure why
但我永远搞不懂

i need you
为何我需要你的陪伴

pleased to meet you yeah yeah
见到你感觉真爽。耶耶耶

yeah yeah yeah yeah
耶耶耶耶

oh yeah
哦耶


评论

热度(8)